Vtise včerajšnjega dogajanja na Blogsiju sem imela namen napisati že včeraj, a sem od utrujenosti zaspala 3 ure po prihodu domov, skupaj s sinom. Ja, tako fajn smo se imeli! 🙂

Blogsi je ustvarila Eva Lozina, mamicam in podjetnicam bolj znana kot blogerka Nepopolna mama, ki se je pa izkazala za vse prej kot nepopolno. V pičlih treh mesecih je od skromne ideje na kavi nastala prva blogerska konferenca pri nas, katere cilj je bil povezati blogerje s podjetji in bloganje prikazati kot odlično vez med podjetji in končnimi kupci. Seveda, če se gre za verodostojno, iskreno vrednotenje izdelkov in storitev, ki jih bloger preizkusi, k temu pa stremimo vsi, ki nam kvaliteta pomeni več kot kvantiteta.

Blogsi je prvi blogerski dogodek, ki sem se ga udeležila kot blogerka, ne podjetje, tako da sem prvič takšno povezovanje doživela z druge perspektive. Vesela sem, da so tudi meni ljuba podjetja prepoznala potencial, ki ga ima dolgoročno sodelovanje z blogerjem, ki ima podobno ciljno publiko, saj sem se sama že v začetku blogerske poti odločila, da me razna kratkoročna sodelovanja in neiskrene recenzije nikakor ne zanimajo. Sama se nekako opredeljujem kot business lifestyle blogerka, čeprav rahlo plavam tudi v fashion in mami vodah (sveža članica najbolj kul Mami Blogerk :P), zato sem se želela povezati izključno s podjetji, s katerimi lahko sodelujem tako preko bloga, kot tudi z mojo digitalno agencijo Eventko, saj blogam bolj za sprostitev. 🙂

Predvsem so me presenetile punce pri stojnici Jeruzalem Ormož. Poleg očitnega (nesramno dobra vina), sem se zabavala tudi ob njihovi vodji marketinga Sonji, ki je glede sodelovanj izpostavila ravno tisto, kar se meni osebno zdi najbolj pomembno. Grajenje zgodbe. Samo na takšen način lahko podjetje in bloger skupaj ustvarita dobro vsebino, ki bo pritegnila kupca, ga izobrazila, mu podala iskreno mnenje. Nič ni slabšega, kot transparentna prisiljena vsebina, za katero se že na daleč vidi, da je samo plačana objava in nič drugega, kot umetno ustvarjeno “mnenje” blogerja. Ne samo, da s tem bloger izgublja verodostojnost in zaupanje bralcev, s tem se ustvarjajo tudi dvomi o kvaliteti izdelkov/storitev, ki jih naročnik ponuja.

“Mediocre, (and fake) content will hurt your brand more than no content at all.”

Skratka, na Blogsiju smo uživali vsi. S polnimi vrečkami dobrot, ki so nam jih pripravila podjetja in polno glavo dobrih vtisov smo zaključili pozno popoldne, a upam si trditi, da veliko prekmalu! Eva, naslednjič zadnji, družabni del, podaljšaj x2! 😉

Nekaj fotografij iz dogodka si lahko ogledaš spodaj v galeriji, še več jih pa objavim v prihodnjih objavah!

TUKAJ si pa poglej outfit, ki sem ga izbrala za tale prav poseben dogodek.

Se beremo! <3

 

Foto: Sami Rahim

O Blogsi so pisali tudi:

Samo Mama

Mami Blogerke

Oopsi

Govori.se

mariborinfo.com

citylife.si

The Blonde Bliss

Študentska Mama